Convocatòria de mitjans per a una campanya d’street marketing a Madrid

Turismo de Canarias tenia com a objectiu atraure al turisme nacional durant l’època d’estiu. Si ve és veritat que somiem amb el clima canari durant els mesos freds de l’hivern peninsular, les temperaturas suaus també són una alternativa al implacable sol madrileny del mes d’agost.

Sota la direcció de DEC, l’agència de comunicació i màrqueting dosymedia es va ocupar de la convocatòria de mitjans a l’acció de street marketing que es va organitzar a la plaza Callao (una de les mes transitades d’Europa) per a promocionar les Illes Canarias i el seu clima extraordinari, considerat el millor del món (#elmejorclimadelmundo). Per aquest motiu, un equip de 16 hosteses va repartir 10.000 fulars als passavolants de la plaça amb el lema “Quan vulguis, vine a l’eterna primavera”. Un gran stand de 100m2 al centre de la plaça, decorat amb més de 10.000 flors va ser tota una sorpresa pels madrilenys durant 4 dies.